Miasto współgospodarz

 

 

 

Lista Wystawców

S PLASTIC
43-215 Studzienice, ul. Jaskółek 16
tel.: (+48 32) 449 00 00
e-mail:
www.splastic.pl

 

S plastic to 30 lat doświadczenia w produkcji z tworzyw sztucznych.
Nasze łodzie motorowe cechuje innowacyjne podejście do zastosowanych materiałów oraz możliwość dostosowania ich do indywidualnych potrzeb klienta.

Łodzie motorowe SRB są wykonana w technologii połączenia tworzyw termoplastycznych (polietylen wysokiej gęstości – PEHD).

Dzięki zastosowanym materiałom jednostka cechuje się:
- odpornością na UV
- wysoką odpornością na uszkodzenia mechaniczne
- stabilnością na wodzie

Zastosowana technologia daje możliwość dowolnej adaptacji łodzi pod indywidualne potrzeby użytkowników.

 

Prezentowany model SRB60 został przygotowany w specyfikacji – ratownictwo wodne śródlądowe i morskie.


W tym celu wykonano:
- dostosowanie szerokość jednostki - pozwala na umieszczenie deski ratowniczej z poszkodowanym w poprzek łodzi
- przygotowanie miejsce na przewożenie deski ratowniczej
- dostosowanie wymiarów bakisty rufowej do przewożenia pełnowymiarowej torby ratowniczej
- wzmocnienie konstrukcji ramy rufowej - umożliwia holowanie jednostek poprzez dowiązanie cumy do ramy
- dostosowanie oświetlenia do jednostki ratowniczej.

 

DODATKOWE ZALETY JEDNOSTKI:

- dziób ułatwiający wejście zejście w wymuszonym ustawieniu przodem do kei, nabrzeża,
- odporność mechaniczna (kamieniste brzegi, dno), działania powodziowe,
- małe zanurzenie przy stosunkowo głębokim kilu (podpłynięcia do brzegu, płycizny),
- łatwość naprawy, szybkość (np. bez czasu schnięcia).

 

Dane techniczne łodzi:
Długość całkowita LOA = 5.83 m
Szerokość maksymalna B = 2.20 m
Długość w linii wodnej Lwl = 4.77 m
Szerokość wodnicy konstrukcyjnej Bwl = 2.09 m
Zanurzenie kadłuba Tc = 0.41 m
Waga mLC = 1100 kg

 

Zbiornik paliwa: 2 x 29 l
Silnik zaburtowy: 90hp – 150hp
Ilość osób: 6
Kategoria projektowa: C
Projekt: AKS Design Agata Kowalska-Strycharz

Opinie użytkowników:
„Podczas zwrotów jednostki w pełnej obsadzie ratowniczej  widać jej dzielność charakteryzującą się płynnym wejściem w pochylenie na stronę wewnętrzną skrętu i wysoką zwrotność przy małym promieniu skrętu.”

„Widoczne zalety szerokiego pokładu w części rufowej, z której ratownik podejmuje poszkodowanego.”

„Stabilność łodzi - brak przechyłu oraz niskie burty nie wymagające wysokiego unoszenia. Dodatkowym plusem jest obrys burty – brak balona. Pozwala to na unoszenie poszkodowanego w sposób prawidłowy - pionowo w górę.”

„Obszerna przestrzeń pokładu dostosowana do prowadzenia czynności pierwszej pomocy.”

„Wielką zaletą jest możliwość zaczepu liny holu wysoko na specjalnie wzmacnianym i przeznaczonym do tego pałąku. Skutkuje to brakiem zagrożenia wciągnięcia liny holu pod pracującą śrubę podczas zwrotów i wytracania inercji łodzi holowanej.”

Powrót

Newsletter