Partner strategiczny

 

Misja Study Tour

Zapraszamy na 2. edycję Misji Study Tour do Gdyni

W dniach 18-20 lipca 2019 w Porcie Marina Gdynia odbędzie się 2. edycja Misji Study Tour podczas Targów Sportów Wodnych WIATR i WODA na wodzie, podczas której będziemy gościć dziennikarzy oraz potencjalnych kontrahentów z Chin i Stanów Zjednoczonych, m.in.: Soundings Trade Only, Sail Magazine, Yacht and Sea i Chin: Blu Inc Media, Lux Inc Media, Fragrant Harbour czy Ocean Way Yacht. Goście z USA i Chin poznawać będą potencjał polskiego przemysłu, odwiedzą wybrane stocznie jachtowe, będą uczestniczyć w spotkaniach biznesowych na Targach. Ponadto, uczestnicy Misji Study Tour wezmą udział w testach jednostek żaglowych: NFun 30, Maxus 24 evo, Caravela 950 (jacht, na którym Rafał Moszczyński wyruszy w samotny rejs dookoła świata, by uczcić historyczny wyczyn Henryka Jaskuły sprzed 40 lat). Przetestują też jednostki motorowe: Balt Tytan 918, Parker 110 Monaco (zdobywca nagród Best of Boats na Targach w Berlinie w 2018 r. i Yacht of the Year w Polsce 2019), Parker 850 Voyager, Futura 36, Northman 1200, Emzi 767 Classic oraz Diamond 550. Misja Study Tour do doskonała okazja do promocji polskich firm oraz wyjątkowej jakości polskich produktów z branży przemysłu jachtowego zagranicą.

Misja Study Tour jest częścią programu Brand wspierającego 12 najbardziej perspektywicznych i innowacyjnych branż polskiej gospodarki, w tym oczywiście przemysł jachtowy. Polskie firmy, po latach budowania silnej pozycji na rynkach europejskich, aktualnie prowadzą ekspansję na rynki pozaunijne – Rosję, ZEA, Stany Zjednoczone, Chiny oraz Australię. Polski rząd wspiera te proeksportowe działania na kilka sposobów. Oprócz misji Study Tour, na najważniejszych targach zagranicznych organizowane są także polskie stoiska narodowe, na których można uzyskać szczegółowe informacje dotyczące firm z branży jachtowej w Polsce. Dodatkowo powstał film w technologii 360 stopni prezentujący w efektowny sposób polskie jachty i łodzie motorowe, zarówno na wodzie jak i w czasie procesu produkcyjnego.

Realizatorem programu Brand jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu, która merytorycznie współpracuje w tym zakresie z Polska Izbą Przemysłu Jachtowego i Sportów Wodnych POLBOAT.

Polski rynek stanowi znaczącą część rynku światowego, zwłaszcza w najbardziej popularnym segmencie jachtów motorowych od 6 do 9 m długości z silnikami zaburtowymi. Polska jest w tej dziedzinie europejskim liderem i drugim producentem na świecie po USA. Tego typu łodzie i jachty żaglowe produkowane w Polsce stanowią o sile naszego przemysłu. Ponadto, Polska jest producentem luksusowych jachtów motorowych powyżej 9 m długości i cenionych na świecie, luksusowych personalizowanych katamaranów – prawdziwej wizytówki branży. Polski przemysł jachtowy to ok. 1 000 firm, w których znajduje zatrudnienie ok. 40.000 pracowników. Roczny potencjał polskich stoczni szacuje się na 22 000 jednostek.

Dołącz do nas!

 

 

Newsletter